کار در منزل و راه اندازی کسب و کار خانگی با پیشرفت تکنولوژی در جامعه ایران بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است و با توجه به این مسئله در رسانه امین تصمیم گرفته ایم که به شما دوستان عزیز مقاله جامع و کاملی در رابطه با راه اندازی کار در خانه تولید کنیم .

در این مقاله با هم نگاهی خواهیم داشت به کسب و کارهای خانگی که می توانند درآمدهای میلیونی داشته باشند و یاد خواهیم گرفت که چگونه میتوانیم ما هم یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم در حالیکه این کسب و کار شغل دوم ما خواهد بود شاید بتواند درآمده اول ما باشد .

و همینطور در این مقاله اشاره ای به کسب درآمد از اینترنت و کسب و کار اینترنتی در منزل نیز خواهیم داشت .

پس همراه من باشید…

ایده های پولساز

این مقاله برای چه کسانی می تواند مفید باشد :

  •  
    • افرادی که می خواهند درآمد خود را افزایش دهند .
    • افرادی که علاقه مند به کار پاره وقت هستند .
    • افرادی که علاقه مند به کار اینترنتی هستند .
    • کسانی که میدانند کسب و کارهای کوچک درآمدهای میلیونی دارند .
  • هر کسی که می‌خواهد در زندگی خود تغییر بزرگ ایجاد کند .

پس با این حال با تعاریفی که کردیم همه افرادی که در یک جامعه زندگی می کنند و می خواهند در زندگی خود از لحاظ مالی تغییراتی ایجاد کنند می توانند با مطالعه این مقاله جامع یاد بگیرند که چگونه می توانند در خانه به جای تماشای تلویزیون به کسب درآمدمشغول شوند .

شاید شما هم تا به حال دیده باشید که  در جامعه کسانی هستند که از طریق شبکه‌های مجازی و یا از هر راه دیگر با روزانه 4 ساعت فعالیت بعد از شغل اصلی شان  توانسته اند درآمدهای خوبی به دست آورند .

به نظر شما فرق این افراد در جامعه با کسان دیگر چیست ؟

 یکی از دلایل مهمی که این افراد می‌توانند از لحاظ مالی در جامعه پیشرو باشند خلاقیت آنهاست .

استفاده از خلاقیت و نگاه به مسائل روزمره از نگاه دیگر ، در طول تاریخ بشریت همیشه کارساز بوده است .

ولی در این میان موضوع مهم دیگری هم وجود دارد :

به نظر شما این کار ساز بودن  محدودیت هم دارد یا خیر ؟

تا کجا می‌توان از کارهای پاره وقت روزانه درآمد داشت ؟

اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال ها هستید پس این مقاله را تا پایان مطالعه کنید چرا که مطالب مفیدی در رابطه با کار در منزل و کسب و کار خانگی به شکل غیر آنلاین و اینترنتی  برای شما نوشته شده است .

و همچنین با 6 ایده بسیار ناب که شما با کسب دانش در آنها و راه اندازی آن کسب و کارها میتوانید به درآمدهای میلیونی برسید .

چند مزیت بسیار مهم برای کار در منزل

 

کار در منزل و راه اندازی کسب و کار خانگی مزیت های بسیار زیادی دارد .

از مهمترین مزیت های کار در منزل این است که  به صرف هزینه‌های زیاد نیاز ندارید با توجه به وضعیت اقتصادی که این روزها در جامعه ما مشاهده می‌شود و از طرف دیگر بسیاری از شرکت ها که رو به ورشکستگی هستند بسیار حائز اهمیت است که بتوانیم کسب و کاری را راه اندازی کنیم که هزینه های زیادی برای ما نداشته باشد .

یکی دیگر از مهمترین مزیت های کسب و کار خانگی این است که معمولا همه ما در خانه امکاناتی را برای راه‌اندازی آن داریم  و فقط کافیست که زاویه نگاه خود را عوض کرده و باور کنیم که  می‌توانیم درآمدهای خوبی داشته باشیم .

سومین مزیت کسب و کار خانگی این است که می تواند شغل دوم شما باشد .

یعنی شما می توانید به شکل پاره وقت بعد از شغل اصلی خود آن را انجام دهید ولی بسیار دیده شده است که کار در منزل و کسب و کارهای خانگی توانسته اند که به جایی برسند که درآمد اول شخص باشند .

برای راه اندازی کسب و کار خانگی عجله کنید

 

راه اندازی کسب و کار خانگی و کار در منزل برای ما ایرانی ها  شبیه رفتن به کلاس زبان  و گرفتن رژیم است که می خواهیم از شنبه شروع کنیم ولی در هیچ کدام از هفته ها هیچ شنبه ای برای شروع ما وجود ندارد .

پس اگر علاقه مند به راه اندازی کار در خانه هستید بدانید که هم اکنون وقت این است که دست به اقدام بزنید .

چراکه با وجود این وضعیت اقتصادی و از طرفی وجود افراد خلاق و از طرف دیگر پیشرفت تکنولوژی و راحت تر شدن دسترسی ها افراد زیادی هستند که به فکر راه اندازی کار در منزل هستند و همینطور بسیاری دیگر هستند که علاوه بر این که دست به اقدام زده‌اند این روزها موفق شده و صاحب درآمدهای میلیونی هستند .

پس بسیار بهتر است که به جای به تعویق انداختن کارها دست به عمل بزنید و شروع کنید .

نگاهی به کسب و کارهای خانگی موفق

بسیاری معتقدند که کار در منزل برای خانمها می باشد که البته تفکر آنها بسیار هم بیجا نیست ولی  این روزها مردها هم به کسب و کارهای اینترنتی خانگی نیز رو آورده اند .

البته بحث ما در این مقاله نگاه به جنسیت افراد در کسب و کار ها نیست بلکه می خواهم با هم به این توجه داشته باشیم که بسیاری از خانمها با کار در خانه توانسته اند شرکت های  بزرگی را به وجود آورند .

و همینطور در این عرصه مردان بسیاری هم بودند که از یک زیرزمین یا گاراژ توانسته اندغول های صنعتی جهان را بسازند .

پس شما هم ناامید نشوید و دست به کار شده و اگر هم شکست خوردید دوباره شروع کرده و به سمت هدف خود حرکت کنید .

اپل ، آمازون ، فیس بوک و…

یکی از ممهمترین کسب و کارهای خانگی که از یک گاراژ شروع شده و هم اکنون  غول صنعت دیجیتال جهان به حساب می آید شرکت اپل می باشد  که نیاز به توضیح ندارد که محصول  آن چیست و سازنده این شرکت کیست .

و همینطور کمپانی آمازون که به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان شناخته شده است از یک آپارتمان کوچک به دنیا آمده است و همینطور کمپانی فیسبوک که از یک اتاق دانشجویی به دنیا معرفی شد .

همانطور که می‌بینید همه این کسب و کارها و هزاران مثال دیگر در اول یک کسب و کار کوچک خانگی بودند ولی با گذشت زمان بزرگ شده و به غول های صنعت دیجیتال تبدیل شدند .

چگونه با کار در منزل پولدار شوید

همیشه برای هرکاری راه و رسمی و جود دارد برای پولدار شدن از طریق کار در منزل و کسب و کار خانگی هم راه ها و روش هایی وجود دارد و شما میتوانید از طریق ان ها به پول و درآمدهای خوبی برسید .

 

بدانید که این روش ها اصول و پایه برای هرکاری هستند که با رعایت کردن آن میتوانید به سادگی پیش روی کنید در ادامه به این قوانین پایه ای اشاره خواهم کرد :

1 . یک چهره حرفه برای خودتان بسازید

همیشه افراد سراغ کسانی می آیند که در کسب و کار خود حرفه ای باشند در واقع شما هر قدر در کسب و کار خودتان حرفه ای جلوه کنید و برای خودتان چهره ای حرفه ای پیدا کنید مشتریان شما بیشتر خواهد شد شما برای حرفه ای شدن به دو مورد بسیار مهم نیاز دارید اول اینکه باید در کاری که انجام میدهید تخصص و دانش زیاد داشته باشید دوم اینکه از شبکه های اجتماعی نهایت استفاده را ببرید.

2 . برنامه داشته باشید

همه ی ما می دانیم که موفقیت در هر کاری وابسته به انجام کارهای کوچک روزانه است که کارهای کوچک روزانه بعد از گذشت یک سال یا چند سال روی هم جمع شده و یک موفقیت بزرگ را نصیب ما می کنند ولی این دانسته ما هیچگاه یاری کننده خوبی نخواهد بود مگر اینکه برای انجام کارهای ما برنامه های دقیق و زمانبندی های خوب داشته باشیم .

این برنامه به شما کمک خواهد کرد که دقیقا بدانید که در چه زمانی چه کاری را باید انجام دهید زمان خود به شکل مفیدتری استفاده کنید

3 . محل کار مشخص داشته باشید

برای موفقیت در یک کسب و کار خانگی شما می توانید در هر گوشه ای از منزل خود شروع به کار کنید ولی سعی کنید که آن بخش از منزل را تبدیل به محل کار خود کنید و همینطور شما می‌توانید قرارهای کاری خود را بیرون از خانه و در کافی شاپ ها تنظیم کنید .

4 . دلسرد نشوید و همیشه یاد بگیرید

احساس ناامیدی یکی از احساسات مشخص در ما انسان‌هاست و بخصوص در حین انجام کاری که سختی های خاص خود را دارد بیشتر به سراغ ما می آید باید توجه داشته باشید که این ناامیدی شما را دلسرد نکند چرا که دلسردی باعث خواهد شد که شما دست از تلاش کردن و پیشروی بردارید

و همچنین مورد دیگر این است که به هیچ عنوان دست از مطالعه و یادگیری بر ندارید چرا که همه ما می‌دانیم امروز افرادی موفق هستند که زودتر از دیگران یاد می گیرند و زودتر از دیگران دست به عمل می زنند اما بدانید که ماهی هر وقت از آب شکار شود تازه است .

رسانه امین

امین لطفی